עורך דין מומלץ ומקצועי מלווה אתכם

עורך דין מלווה אתכם לאורך כלל תחומי החיים מתוך ניסיון לאפשר לכם למצות את כל הזכויות הניתנות לכם מעצם העובדה כי אתם אזרחים החיים במדינה דמוקרטית. תפקידו של עורך דין מומלץ הוא למעשה לתת לכם את כל הכלים המשפטיים שיעזרו לכם להתמודד עם הרשויות המרכיבות את המדינה הדמוקרטית על שלל חלקיה השונים. בין אם מדובר על סיוע של נוטריון, קטגור או סנגור במידה ואתם עומדים לבירור משפטי בבית משפט ובין אם מדובר על עבודה של משפטן בנוגע לחתימה על חוזה בין שני צדדים. כך או אחרת אנחנו מדברים על תחום רחב בו מאוגדים תחומים רבים בהם דרוש ידע מקצועי וניסיון.

מה ההבדל בין עורך דין לנוטריון

נוטריון הוא עורך דין שהוכשר לעבודה הזו באופן ספציפי. תפקידו של נוטריון הוא לתת מידע בכל הנוגע למילה הכתובה. בניגוד לעבודה של קטגור, סנגור או משפטן, העוסקים במעשה, בפעולות אותן ביצע אזרח מסוים או במתן הוכחה לכך שהוא לא ביצע את הפעולה, העבודה של נוטריון היא למעשה עבודה שעוסקת במה שכתוב על מסמך רשמי.

נוטריון הוא קודם כל מי שעבר את ההכשרה המתאימה וקיבל את האישור של לשכת עורכי הדין. רק מי שמוכר בתור נוטריון במדינת ישראל יכול לחתום על שורה של מסמכים. בין היתר:

  • אישור על כך שהחתימה במסמך היא של האדם האמור וכי זה חתם מתוך הכרה צלולה ובהסכמה: מה שיכול להיות קריטי למתן תוקף של צוואה, הסכם ממון או ייפוי כוח נוטריוני למשל וכן הלאה.
  • נוטריון מתרגם מסמכים משפטיים משפה אחת לאחרת: כאמור, למילה הכתובה יש חשיבות גדולה בעולם המשפט. נוטריון הוא זה שרשאי להחליט מה בדיוק יהיה כתוב בכל אישור נוטריוני למסמך משפטי, בין אם מדובר על חוזה ובין אם מדובר על תרגום של תעודה המעידה על סיום לימודים במוסד אקדמי רשמי, או מסמכים וטפסים אחרים.
  • נוטריון נותן אישור לתוקף של מסמכים אותם מעוניינים להעביר בין מדינות שונות: במידה ויש להציג מסמכים המעידים על ביצוע עסקה, כתיבת צוואה, חוזה שנערך בין שני צדדים, במדינה אחרת, יש לקבל אישור של נוטריון וחתימת אפוסטיל שתתקף את המסמכים האמורים.

שכר טרחה עורך דין מומלץ

רבים שואלים מה המחיר לקבלת התייעצות עם עורך דין, קבלת סיוע משפטי מאשת מקצוע, עורכת דין מנוסה ועוד. במשרד יצחק גולדשטיין, עורך דין ונוטריון מומלץ ומנוסה עומד לרשותכם כל העת. אצלנו תקבלו שירות מקצועי ומהיר במחירים שווים לכל כיס כדי שגם אתם תוכלו לקבל מענה משפטי עבור הצרכים שלכם באופן שווה לכל אזרח אחר במדינת ישראל.

ספר עורכי הדין מומלצים

בישראל מספר רב של בוגרי לימודי משפטים, והרבה עורכי דין פעילים. באתר לשכת עורכי הדין ניתן לבצע חיפוש בספר עורכי הדין, לרבות איתור מוסמכים לערוך ייפוי כוח מתמשך. כדי לאתר עו"ד מומלצים יש לבדוק את המשרד במקורות שונים כמו איתור פסקי דין, ביקורות, חוות דעת, המלצות חברים וכיו"ב.

רשימת עורכי דין מומלצים:

עבודה שגרתית של עורכי דין

פעמים רבות נדמה, עבור מי שלא מכירים את עולם המשפט, כי עורכי דין עובדים בבית משפט בלבד וכי המטרה שלהם היא להכניס אלו שביצעו עברות לכלא או לזכות את מי שלא ביצעו עברה. לעתים כאשר שואלים איך להיות עורך דין, נדמה לשואל כי העבודה היא עבודה מלאה בדרמה, כמו שרואים בסרטים. על פניו גם זו עבודה של עורכי דין. אלא שאותו עו"ד בדרך כלל לא עובד רק ברגעים אותם אנחנו, עורכי דין מגדירים בתור, מקרי קצה. כאשר אדם עומד למשפט מדובר על מקרה חריג באופן יחסי. רוב האזרחים הם אזרחים שומרי חוק. כל אחד לעתים מבצע עבירת תנועה וכל אחד עלול למצוא עצמו חייב לשלם מסים או ביטוח לאומי. אבל בדרך כלל עבודת עו"ד היא לא בהיותו קטגור או סנגור, אלא בהיותו מי שמבין את מערכת המשפט ויכול להנגיש אותה עבור כלל האזרחים במדינה, אלו שלא מגיעים מהתחום ולא מכירים את חוקי המדינה בדקדקנות.

משפטן יכול למצוא עצמו למשל, מסייע בעת חתימה על הסכם ממון בין שני בני זוג. לא מדובר על סכסוך משפטי בהכרח, אלא על קבלה של שורת החלטות והעלאה של אלו על הכתב. התייעצות עם עורך דין יכולה להיות במקרה של חתימה על חוזים, ביצוע עסקה מסחרית, בתביעת ביטוח או בכל מקרה בו רוצים לסכם דברים בכתב.

הרבה פעמים אזרחים במדינה דמוקרטית לא מכירים את החוק עד תומו ובדיוק בשביל זה עורך דין מקצועי נותן מענה. כדי לבדוק ולסקר עבור הלקוח את האפשרויות העומדות לפניו ולעזור לו להתגבר על מסמכים המייצגים את המערכת הבירוקרטית של המדינה.

דילוג לתוכן