עמוד הבית >> נוטריון >> תרגום נוטריוני >> תרגום אישור ניהול ספרים

תרגום אישור ניהול ספרים

משרדנו עורך תרגום נוטריוני לאישור ניהול ספרים לאנגלית וכן אישור אפוסטיל בית משפט ככל שנדרש. המחיר הינו בהתאם לתעריף משרד המשפטים.

מהו אישור ניהול ספרים?

תעודת ניהול ספרים מופקת על ידי רשות המסים, ומעידה כי העסק מתנהל בצורה תקינה ועומד בדרישות החוק לגבי אופן ניהול תיק המס שלו. למידע נוסף  ראו באתר רשות המיסים.

גופים עסקיים וציבוריים דורשים לרוב אישור זה מהספקים עימם הם עובדים.

גם כאשר חברה רוכשת חברה אחרת, היא תבדוק לפני הרכישה שלחברה הנרכשת יש התנהלות חוקית, ושאין לה התחייבויות כלפי רשויות המס.

מהו תרגום נוטריוני לאישור ניהול ספרים?

על מנת שהתעודה תהיה תקפה מול גופים עסקיים וציבוריים בחו"ל, יש צורך לתרגם את התעודה לאנגלית. על מנת שהתרגום יתקבל בחו"ל הוא צריך להיות תרגום נוטריוני. להלן נסביר מיהו נוטריון ומה מייחד את האישור שלו.

מהו תרגום נוטריון?

לא כל מתרגם יכול לתת אישור שיהיה תקף מול גופים עסקיים, רשמיים וציבוריים בחו"ל. הסיבה לכך, שהם מבקשים אישור תרגום רשמי ומוכר. רק נוטריון מוכר ומוסמך יכול לתת אישור רשמי לתרגומים.

לא כל עורך דין הוא נוטריון שיכול להפיק אישורים נוטריונים. עליו להיות עורך דין במשך לפחות 10 שנים, ללא הרשעה, ולאחר שעבר קורס הכשרת נוטריונים וועדה של משרד המשפטים.

את התרגום ואישורו צריך לעשות נוטריון הבקיא בשפה העברית והאנגלית, ומכיר את הטפסים והמונחים.

במקרים רבים צריך להוסיף, אישור אפוסטיל של בית המשפט, שמאשר לגופים במדינות בחו"ל, החברים באמנת אפוסטיל, כי הנוטריון הוא מוכר ורשמי במדינת ישראל.

מחיר תרגום נוטריוני לאישור ניהול ספרים

משרדנו אינו גובה מחיר עבור התרגום עצמו, אלא רק על האישור הנוטריוני. תעריף אישור נוטריוני נקבע ע"י משרד המשפטים והוא אחיד לכל הנוטריונים בארץ. בקישור תמצאו מחיר עדכני של תרגום נוטריוני.

משרד עורכי דין ונוטריון יצחק גולדשטיין מספק שירותים נוטריונים ביעילות ומהירות. לצורך קבלת הצעת מחיר שלחו את העתק התעודה במייל או ווטסאפ, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

תחומי ההתמחות שלנו
דילוג לתוכן