תרגום שומת מס

משדנו מספק תרגום שומת מס הכנסה לאנגלית על ידי נוטריון מוסמך של משרד המשפטים.

מהי שומת מס הכנסה?

מס הכנסה משלמים לפי פקודת מס הכנסה, עבור כל שנת מס, על הכנסות מעסקים, מסחר, שכר עבודה, ריביות, דיבידנדים, ועוד. שכירים משלמים מס הכנסה שמועבר ע"י המעסיק ישירות בתלוש המשכורת. עצמאים משלמים מקדמות מס הכנסה ולאחר מכן משלמים את ההשלמה לאחר הגשת הדוח השנתי וקביעת הסכום שהם חייבים בתשלום המס. גובה התשלום הנדרש נקרא שומת מס. למידע נוסף – באתר רשות המיסים.

מהי שומת מס שבח?

מוכר זכות במקרקעין חייב להצהיר על מס שבח שהוא חייב לשלם, אם אינו פטור מתשלום מס שבח.

המס עליו מצהיר המוכר נחשב לשומה עצמית, דהיינו שומה שערך המוכר בעצמו, ונתון לבדיקת רשות המיסים.

למנהל מס שבח יש סמכות לדחות את הצהרת המוכר אם הוא סבור שההצהרה שגויה.

קביעת הסכום לתשלום נקראת שומת מס שבח. היא יכולה להיעשות על ידי המוכר עצמו (שומה עצמית) או על ידי מנהל מיסוי מקרקעין (שומה לפי מיטב שיקול דעתו).

תרגום נוטריוני של שומת מס

משרדנו נותן שירותי תרגום נוטריוני של שומת מס הכנסה או תרגום שומת מס שבח.

חשוב מאוד לשים לב לתרגום מדויק של התרגום הנוטריוני, על מנת שהאישור לא יבוטל במדינה אליו הוא מיועד, וכן שלא יובן ממנו חלילה משהו שלא כתוב בו.

תרגום גרוע מביא בהכרח לבזבוז זמן וכספו של הלקוח, ולכן צריך לגשת לעו"ד נוטריון העוסק באופן קבוע באישורי תרגומים נוטריונים.

לא כל עורך דין הוא גם נוטריון ולא כל נוטריון מתעסק וידע להפיק אישורי תרגום נוטריוני.

לעתים נדרש להוסיף לאישור התרגום, אישור אפוסטיל בית משפט. הוא מאשר שהנוטריון מוכר ורשמי במדינת ישראל, וכך מדינות שחברות באמנת אפוסטיל מכירות בנוטריון.

מחיר תרגום נוטריוני נקבע לפי משרד המשפטים, והוא משתנה כל שנה בהתאם לעליית המדד. מחירון עדכני של אישורי תרגומים נוטריונים ניתן למצוא כאן.

משרד עו"ד ונוטריון יצחק גולדשטיין עוסק באישורים נוטריונים בכלל, ותרגומים נוטריונים בפרט. הוא מספק את האישורים במהירות ויעילות. לקבלת הצעת מחיר שלחו את העתק המסמך במייל או בהודעת וואטסאפ ונחזור אליכם בהקדם.

תחומי ההתמחות שלנו
דילוג לתוכן