עמוד הבית >> נוטריון >> תרגום נוטריוני >> תרגום חשבון ארנונה באנגלית

תרגום חשבון ארנונה לאנגלית

משרד עורכי דין ונוטריון יצחק גולדשטיין עורך תרגום נוטריוני ואפוסטיל על תרגום חשבון ארנונה או מים לאנגלית – property tax account.

חשבון ארנונה

ארנונה הוא מס או היטל שמוטל ע"י רשות מקומית או עירייה על תושבי הישוב או העיר. זאת לצורך מתן שירותים לתושבים כמו ניקיון, חינוך ועוד. גובה התשלום הוא בהתאם לסוג הנכס, מגורים, משרדים, חנויות, תעשייה, אחסון ועוד. כך על דירת מגורים משלמים פחות ארנונה מאשר משרד או חנות. גם מיקום הנכס משפיע על גובה התשלום. בנוסף ישנם פטורים מסוימים מלאים או חלקיים לתושבים לפי מצבם הכלכלי.

חשבון מים

פעמים רבות נדרש אישור תרגום נוטריוני על חשבון של חברת המים. חשבון מים מגיע היום בנפרד מחיוב הארנונה. כיום יש שלל חברות ביניהם מי ברק, הרי נצרת, מי התנור, חברת הגיחון, יובלים אשדוד בע"מ, יובלים בשומרון, תאגיד כפרי גליל תחתון, מי חדרה, מי לוד, מי נעם, מי נתניה, מי עירון, מי ציונה, מי רקת, מי שבע, מי שקמה, מיתב, מניב ראשון, אילת עין נטפים, פלג הגליל, ת.מ.ר, מי מודיעין, מעינות זיו, מעיינות אתא, מי רעננה, מי קרית גת, מי הרצליה, שרונים, מי כרמל, מי יבנה, עין כרמים, מי רהט, עין אפק, הבאר השלישית רחובות, מי תקוה, פלגי השרון, מי שמש, מי אשקלון, מי הגליל, מי הוד השרון, מי עכו, מי אונו, מי בת-ים, מי גבעתיים, מי רמת גן, מעינות השרון, מי אביבים 2010 בע"מ.
מהו תרגום נוטריוני?

מדובר על אישור שנותן נוטריון לתרגום של מסמכים ותעודות שונות מעברית לאנגלית או מאנגלית לעברית. האישור נדרש ע"י רשויות וגופים רשמיים בארץ או בחו"ל על מנת לאמת שהתרגום הוא נכון ותואם למקור. החותמת הנוטריונית על גבי המקור והתרגום מהווים אסמכתא רשמית כי הוא מתאים ומשקף את המקור באופן מהימן.

תרגום נוטריוני חשבון ארנונה באנגלית

במקרים רבים נדרש אישור תרגום חשבון ארנונה באנגלית. מדובר על חשבון של עיריות שונות כמו תל אביב, רמת גן, חיפה, ירושלים, באר שבע, אשדוד, הרצליה, נתניה, רעננה, צפת, טבריה, אילת ועוד. כך למשל לצורך:

  • הוכחת כתובת לאמזון;
  • פתיחת חשבון בנק בחו"ל;
  • הגירה לחו"ל;
  • קבלת דרכון של מדינה אחרת.

משרדנו מספק את השירות של תרגום חשבון ארנונה לאנגלית ולאחר מכן הוספת אישור נוטריון לנכונות התרגום.

משרד המשפטים קבע שמחיר תעריף נוטריון לאישור נקבע בהתאם למספר המילים שיש במסמך המתורגם כדלהלן:

  • 0 – 100 מילים ראשונות – 236 ₪;
  • לכל 100 מלים נוספות או חלקן עד 1,000 – 186 ₪;
  • לכל 100 מילים נוספות או חלקן מעל 1,000 – 93 ₪;
  • לכל עותק נוסף מעבר לאישור ראשון – 73 ₪.
המחירים נכונים לשנת 2024 ויש להוסיף להם מע"מ כדין.

אישור חתימת אפוסטיל

במקרים רבים תדרשו להמציא גם אישור אפוסטיל. מדובר על חתומת ששם פקיד בית המשפט הממונה על תחום אפוסטיל. מהות האישור הוא, שמי שחתם הוא נוטריון אשר מוסמך להפיק את האישור לתרגום.

שירותי נוטריון

משרד עורכי דין ונוטריון יצחק גולדשטיין מעניק את כל שירותי הנוטריון, כאשר הוא דואג לעשות זאת בנוחות ללקוח ובמהירות המרבית. לקבלת אישורים נוטריונים התקשרו לטלפון 035758484 או פנו במייל main@ygoldlaw.co.il.

תחומי ההתמחות שלנו
דילוג לתוכן